FAQ
Én szerelem össze
1. Milyen feltételeknek kell megfelelnie a teremnek, hogy az eszköz megfelelően működjön?
A varázsszőnyeg legnagyobb előnye, hogy a legtöbb szobába alkalmas. 2 fő szempont van, ami befolyásolja a kivetített kép minőségét és a játékok játszhatóságát:
- megfelelő alap - javasolt a homogén, matt, sima, nem tükröződő felület (akár szőnyeg, parketta)
- megfelelő fényerősség a szobában - a napfény csak korlátolt mennyiségben ajánlott a teremben - a sötétebb szobában világosabb, élesebb képet kaphatunk.
2. Mekkora kivetített kép mérete?
A kivetített kép mérete függ attól, milyen magasságban van felszerelve az eszköz. A kivetített kép 4:3-as méretarányú és a hosszabb oldala megegyezik az eszköz eleje és a padló/asztal közötti távolsággal.  
 
3. Milyen a megjelenített kép eltolódása a kivetített képhez képest?
A kép 4:3 arányban van kivetítve, az eltolódás az alábbi képen látható: 
4. A kivetített kép homályos. Hogyan tudom élesíteni?
A varázsszőnyeg gyártása közben biztosítottuk, hogy az eszköz megfelelően van konfigurálva az élesség tekintetében. Emellett előfordulhatnak esetek, például szállítás, nem jellemző felszerelési magasság miatt, amikor az eszköznek újabb konfigurálásra van szüksége a képek élesítéséhez. Ez a folyamat tartalmazza a projektor lencséjének beállítását is. Fogja meg a lencse gyűrűjét az ujjával és óvatosan fordítsa balra/jobbra, amíg a kép kiélesedik.

Figyelem! Ne nyomja a lencsét - ez csökkentheti a kivetített kép méretét, és ne fogja puszta kézzel a lencséket.
5. Hogyan tudom csatlakoztatni az eszközt az internethez?
A varázs szőnyeg csatlakoztatható az internethez egy Ethernet kábellel vagy a hálózati adapterrel, az USB porton keresztül (WiFi Routert a szett tartalmaz). A hálózat megfelelő konfigurálásához lépjen be a beállítások menüpontba (mode gomb a távirányítón), és utána a "hálózat" opció konfigurálja a beállításokat eszerint. További információkért, kérjük olvassa el a használati útmutatót.
II Használat
1. Mit jelent az, ha villogó piros fényt látok?
A piros LED-nek (a gombok közöttt) 3 módja van:  - LED bekapcsolódva (folyamatos fény) - ez azt jelenti, hogy az eszköz készenléti állapotban van (csatlakoztatva a tápegységhez, kikapcsolva)  - LED villogás (pulzáló fény) - ez a mód akkor fordul elő miközben az eszköz bekapcsolódása zajlik - az összes komponens megfelelően állt fel (ez a procedúra általában nagyjából 1 percet vesz igénybe), és amikor az eszköz kikapcsolódik.  - LED lekapcsolva - ez azt jelenti, hogy az összes komponens megfelelően bekapcsolódott, és az eszköz készen áll a használatra. Figyelem! A LED fény a hálózatról való lekapcsolódás miatt is lehet kikapcsolódva. 
 
2. Mikor csatlakoztathatom le az eszközt az áramforrásról?
Az eszköz biztonságosan leválasztható a tápegységről bármikor, a kikapcsolás után (a távirányitót vagy a piros gombot használva), és miután megfelelő idő lett hagyva a lámpa lehűlésére (általában 1,5 perc - ezt kettő rövid hang jelzi). 
Figyelem! A megfelelő idő kivárása előtti leválasztás befolyással lehet a lámpa élettartamára vagy akár meg is sérülhet miatta. 

3. A varázsszőnyeg nem reagál a mozgásra a fő menüben - mit tegyek?
Lehetséges, hogy az "interakív menü" opció inaktiválva lett - az aktiválásához lépjen be a beállítások menübe (mode gomb a távirányítón) → system (rendszer) → Remote control operation only (távirányítós irányítás csak → deactivate (deaktiválás). 
4. Hogyan hajtsuk végre a szoftver frissítést az USB eszközt használva?
Ha vásárolt kiegészítő csomagot, a cserélhető eszközön található, a frissítési folyamat a következő:   1.Kapcsolja ki az egységet   2. Csatlakoztassa az USB eszközt az USB porthoz   3. Kapcsolja be a Varázs Szőnyeget - a “Funtronic” logó fel fog tűnni egy négyzet alakú dobozzal, ami jelzi a folyamatban lévő frissítést. Pár perc múlva az eszköz frissítve lesz. 4. Mikor feltűnik a játék menü, távolítsa el az USB rudat az eszközből. 
5. A vetítő azt mutatja, hogy kiégett a projektor lámpa - mit tegyek?
A projektor intenzív használata közben lámpa kiégéséről szóló információ tűnhet fel - ekkor szükséges cserélni a lámpát, kérjük, vegye fel a kapcsolatot a technikai ügyfélszolgálatunkkal ennek ügyében. 
6. Hol találom az eszköz sorozatszámát?
Az eszköz sorozatszáma az egység alján található címkén van, például M12FA18E000000. Emellett a sorozatszám a felső bal oldalra is ki van vetítva a beállítások menüben.
7. Miért nem működik a távirányító?
Először kérjük próbálja ki az elemek cseréjét a normál használat szerint. A távirányító abban az esetben sem működhet, mikor az eszköz a bekapcsolódás folyamatában van (mikor a piros fény villog.)
8. Milyen gyakran érdemes tisztítani az eszközt?
Az eszköz tisztán tartása segíti a képminőség és a játékok minőségének fenntartását. Ajánljuk az eszköz külső tisztítását (por és kosz eltávolítását) minimum fél évente, viszont ha nagy mennyiségű por található az eszköz belsejében, akkor a technikai ügyfélszolgálatunk általi speciális tisztítás ajánlott

Technikai segítség

Do you have any questions? Contact us!

Before filling your information please read our Privacy Police